Liku Kehidupan Sebenarnya Mematangkan Insan

Pengalaman dan kematangan seseorang terletak pada cara serta respon pada setiap keadaan yang timbul

24 Julai 2012

Misteri dinding batu berjaluran di bilik PK

Sekadar untuk dikongsikan bersama... Minggu lepas saya masuk ke bilik Penolong Kanan Pentadbiran... melihatkan dinding/tembok batu di bilik PK 2 tona warna + berjalur-jalur serta kelihatan lembab... apabila dibandingkan dengan bilik PK Hem yang terletak di blok bersebelahan nyata ada perbezaan... Kedudukan bilik PK dan stor utama bahan kimia hanya dipisahkan oleh dinding batu sahaja! Maka bertanyalah saya kepada PK... "Apakah yang Tn Haji perasan sebarang perbezaan pd diri atau bilik Tn Haji selama berada di bilik ini?". Jawap PK, "Saya selalu rasa letih dah 2 tahun dok dlm bilik ni"... Ayat gempor saya berbunyi "Saya rasa tn haji berdepan dengan risiko oleh tindak balas / resapan bahan kimia yg terletak di sebelah dinding bilik haji".. (akan bersambung)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan